Vispārīgie noteikumi un nosacījumi un informācija patērētājiem
Tulkojumi citās valodās ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, un tie ir jāsaprot kā tā sauktie pieklājības tulkojumi. Juridiski saistoši ir tikai mūsu Vispārīgie noteikumi un informācija patērētājiem vācu valodā.
MEO Vertriebs GmbH vispārīgie noteikumi (VTN) un informācija patērētājiem no 2021. gada jūlija, turpmāk tekstā -MEO-.
1. § Vispārīgi noteikumi un piemērošanas joma
1.) Šie noteikumi un nosacījumi attiecas uz visiem pasūtījumiem, kas veikti, izmantojot interneta veikalu un MEO Vertriebs GmbH tīmekļa vietnes.
2.) Patērētāji šo noteikumu un nosacījumu izpratnē ir fiziskas personas, kas noslēdz tiesisku darījumu nolūkā, kuru nevar attiecināt uz viņu komercdarbību vai neatkarīgu profesionālo darbību. Uzņēmēji šo noteikumu izpratnē ir fiziskas vai juridiskas personas vai tiesībspējīgas personālsabiedrības, kas, slēdzot tiesisku darījumu, rīkojas, veicot savu komercdarbību vai neatkarīgu profesionālo darbību. Vairumtirgotāji ir uzņēmēji, kuri šim nolūkam saņem atsevišķu vairumtirgotāja piekļuvi, izmantojot atbilstošu akreditāciju un pasūtījumu apjomus no mums; uz viņiem, protams, attiecīgi attiecas uzņēmējiem paredzētie noteikumi. Klienti šo noteikumu izpratnē ir patērētāji, kā arī uzņēmēji un vairumtirgotāji.
3.) Atkāpes, pretrunas vai papildinoši vispārējie noteikumi nekļūst par līguma sastāvdaļu, pat ja tie ir zināmi, ja vien par to spēkā esamību nav skaidri rakstiski vienojušies.
§ 2. Līguma noslēgšana, pašpiegādes rezervēšana
1.) Mūsu piedāvājumi var mainīties. Mēs paturam tiesības veikt tehniskas izmaiņas, kā arī formas, krāsas un/vai svara izmaiņas saprātīgās robežās.
2.) Pasūtot preces, patērētājs sniedz saistošu paziņojumu, ka viņš vēlas iegādāties pasūtītās preces.
3.) Ja patērētājs preces pasūta elektroniski, mēs nekavējoties apstiprinām pasūtījuma saņemšanu. Tikai saņemšanas apstiprinājums patērētājam nav uzskatāms par saistošu pasūtījuma pieņemšanu. Tomēr saņemšanas apstiprinājumu var apvienot ar piekrišanas paziņojumu. Pieņemšana tiek veikta rakstiski vai piegādājot preces klientam. Līdz saistošai akceptēšanai no mūsu puses klientam nav juridisku pretenziju uz piegādi. Mums ir tiesības atteikties pieņemt pasūtījumu, piemēram, pēc klienta kredītspējas pārbaudes. Mums ir tiesības ierobežot pasūtījumu līdz parastam mājsaimniecības preču daudzumam.
§ 3 Piegāde; pašpiegādes rezervēšana
1.) Ja vien piedāvājumā nav norādīts citādi, piegādes laiks ir 3-5 dienas. Ja tiek veikts avansa maksājums, piegādes termiņš sākas nākamajā dienā pēc tam, kad pārskaitījuma bankai ir izdots maksājuma rīkojums; ja tiek izmantoti citi maksāšanas veidi, piegādes termiņš sākas nākamajā dienā pēc līguma noslēgšanas un beidzas termiņa pēdējās dienas beigās. Ja termiņa pēdējā diena iekrīt sestdienā, svētdienā vai valsts atzītā svētku dienā piegādes vietā, šādas dienas vietā stājas nākamā darba diena.
2.) Ja ne visas pasūtītās preces ir noliktavā, mums ir tiesības veikt daļējas piegādes uz mūsu rēķina, ciktāl tas ir pamatoti.
3.) Ja preču piegāde neizdodas jūsu vainas dēļ, neskatoties uz trīs piegādes mēģinājumiem, mēs varam atteikties no līguma. Visi veiktie maksājumi tiks nekavējoties atmaksāti.
4.) Līgums tiek noslēgts ar nosacījumu, ka mūsu piegādātāji mums piegādās preces pareizi un savlaicīgi. Tas attiecas tikai uz gadījumu, ja mēs neesam atbildīgi par nepiegādāšanu, jo īpaši, ja ar mūsu piegādātāju ir noslēgts atbilstošs riska ierobežošanas darījums. Klients nekavējoties tiek informēts par pakalpojuma nepieejamību. Atlīdzība tiks nekavējoties atmaksāta vai tiks piegādāta līdzvērtīga vai lielākas vērtības aizstājējprece. Ja prece mums nepatīk, to var atgriezt uz mūsu rēķina.
4. § Īpašumtiesību saglabāšana
1.) Līgumu ar patērētājiem gadījumā mēs paturam īpašumtiesības uz preci līdz pilnīgai visu no notiekošajām darījumu attiecībām izrietošo prasību nokārtošanai.
2.) Klienta pienākums ir saudzīgi izturēties pret preci. Ja ir nepieciešami apkopes un pārbaudes darbi, klientam tie jāveic regulāri uz sava rēķina.
3.) Klienta pienākums ir nekavējoties informēt mūs par jebkādu trešo personu piekļuvi precēm, piemēram, preču konfiskācijas gadījumā, kā arī par jebkādu preču bojājumu vai iznīcināšanu. Klientam nekavējoties jāinformē mūs par jebkādu preču īpašnieka maiņu un savas dzīvesvietas maiņu.
4.) Mums ir tiesības atkāpties no līguma un pieprasīt preču atgriešanu, ja klients rīkojas, pārkāpjot līgumu, jo īpaši maksājumu kavējuma gadījumā vai pārkāpjot šo noteikumu 2. un 3. punktā noteikto pienākumu.
5.) Uzņēmējs ir tiesīgs tālāk pārdot preces parastā uzņēmējdarbības gaitā. Ar šo viņš mums nodod visas prasības rēķina summas apmērā, kas viņam rodas pret trešo personu tālākpārdošanas rezultātā. Mēs pieņemam cesiju. Pēc cesijas uzņēmējs ir pilnvarots piedzīt prasījumu. Mēs paturam tiesības paši piedzīt prasījumu, tiklīdz uzņēmējs pienācīgi nepilda savas maksājumu saistības un kavē maksājumu.
5. § Tiesības atcelt pasūtījumu
1.) Lūdzu, izlasiet turpmāk sniegto informāciju par pasūtījuma atcelšanu mūsu interneta veikalā.
Patērētājiem ir tiesības atcelt pasūtījumu saskaņā ar šādiem noteikumiem:
------------------
Atcelšanas noteikumi
Tiesības atcelt pasūtījumu
Jums ir tiesības atcelt šo līgumu četrpadsmit dienu laikā bez iemesla norādīšanas.
Atteikuma termiņš ir četrpadsmit dienas no dienas, kad...
- kad jūs vai jūsu norādīta trešā persona, kas nav pārvadātājs, esat pārņēmuši preces, ja esat pasūtījis vienu vai vairākas preces viena pasūtījuma ietvaros un preces vai preces tiek piegādātas vienādi;
- kad jūs vai jūsu norādīta trešā persona, kas nav pārvadātājs, esat pārņēmis pēdējo preci. ja esat pasūtījis vairākas preces viena pasūtījuma ietvaros un preces tiek piegādātas atsevišķi;
- kurā jūs vai jūsu norādīta trešā persona, kas nav pārvadātājs, esat pārņēmis savā īpašumā pēdējo daļējo sūtījumu vai pēdējo preci. ja esat pasūtījis preces, kas tiek piegādātas vairākos daļējos sūtījumos vai gabalos;
------------------
Ja piemēro vairākas no iepriekš minētajām alternatīvām, atcelšanas termiņš sākas tikai tad, kad jūs vai jūsu norādīta trešā persona, kas nav pārvadātājs, esat pārņēmis savā īpašumā pēdējo preci vai pēdējo daļējo sūtījumu, vai pēdējo gabalu.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums par savu lēmumu atteikties no šā līguma ir jāinformē mūs, MEO Vertriebs GmbH, Lise-Meitner-Str. 9, D-45699 Herten, Vācija, tālr. +49 2366 500 500 500; fakss: 02366 / 500 510, epasta adrese: [email protected], skaidri paziņojot (piemēram, pa pa pastu, faksu vai e-pastu nosūtot vēstuli). Lai ievērotu atcelšanas termiņu, ir pietiekami, ja paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtāt pirms atcelšanas termiņa beigām. Jūs varat aizpildīt un nosūtīt anulēšanas veidlapas paraugu vai citu skaidru paziņojumu mūsu tīmekļa vietnē http://www.meo.de/catalog/widerrufsformular.php, arī elektroniski. Ja jūs izmantosiet šo iespēju, mēs nekavējoties nosūtīsim jums apstiprinājumu par šāda paziņojuma saņemšanu (piemēram, pa e-pastu).
Atteikuma sekas
Ja jūs atceļat šo līgumu, mēs nekavējoties, bet ne vēlāk kā četrpadsmit dienu laikā no dienas, kad mēs saņemam paziņojumu par jūsu veikto līguma atcelšanu, atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka esat izvēlējies citu piegādes veidu, nevis lētāko no mūsu piedāvātajiem standarta piegādes veidiem). Šai atmaksai mēs izmantosim tos pašus maksāšanas līdzekļus, kurus jūs izmantojāt sākotnējā darījumā, ja vien ar jums nav skaidri vienojušies citādi; nekādā gadījumā par šo atmaksu no jums netiks iekasēta nekāda maksa.
Mēs varam atteikt atmaksu, kamēr neesam saņēmuši preces atpakaļ vai kamēr jūs neesat iesniedzis pierādījumus, ka esat preces atdevis, atkarībā no tā, kas notiek agrāk. Preces jums ir jāatdod vai jānodod mums nekavējoties un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā četrpadsmit dienu laikā no dienas, kad jūs mūs informējat par šī līguma atcelšanu. Termiņš ir ievērots, ja jūs nosūtāt preces pirms četrpadsmit dienu termiņa beigām. Jūs sedzat tiešos preču atpakaļnosūtīšanas izdevumus.
Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, kas radusies preču apstrādes rezultātā, izņemot to, kas ir nepieciešama, lai noteiktu preču veidu, īpašības un darbību.
------------------
Atteikuma tiesības neattiecas
- uz distances līgumiem par tādu preču piegādi, kas nav gatavas un kuru ražošanai izšķiroša nozīme ir patērētāja individuālai izvēlei vai noteikšanai, vai kuras ir skaidri pielāgotas patērētāja personiskajām vajadzībām;
Tiesības atteikties no līguma pirms termiņa izbeidzas distances līgumu gadījumā
- attiecībā uz tādu aizzīmogotu preču piegādi, kuras nav piemērotas atpakaļnosūtīšanai veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja to plomba pēc piegādes ir noņemta;
- attiecībā uz tādu preču piegādi, ja tās pēc piegādes ir neatdalāmi sajauktas ar citām precēm to rakstura dēļ;
Lūdzam izvairīties no bojājumiem un piesārņojuma. Ja iespējams, lūdzu, atdodiet mums preces to oriģinālajā iepakojumā ar visiem piederumiem un ar visām iepakojuma sastāvdaļām. Ja nepieciešams, izmantojiet aizsargājošu ārējo iepakojumu. Ja jums vairs nav oriģinālā iepakojuma, lūdzu, izmantojiet piemērotu iepakojumu, lai nodrošinātu atbilstošu aizsardzību pret bojājumiem, kas radušies transportēšanas laikā, un tādējādi izvairītos no prasībām par kompensāciju par bojājumiem, kas radušies bojāta iepakojuma dēļ. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šie noteikumi nav priekšnoteikums, lai efektīvi izmantotu atteikuma tiesības.
§ 6 Atlīdzība
1.) Piedāvātā pirkuma cena ir saistoša. Iepirkuma cenā ir iekļauts likumā noteiktais PVN. Piegādēm, kas apliekamas ar nodokli Apvienotajā Karalistē (rēķina vērtība ir mazāka par 135,00 GBP), tiek izrakstīti tikai vienkāršoti rēķini (bez PVN rēķiniem), jo tās ir piegādes galapatērētājiem. Pirkumiem pa pastu pirkuma cenai piemēro vienotas likmes piegādes maksu. Pasūtītājam nerodas nekādas papildu izmaksas, veicot pasūtījumu ar distances saziņas līdzekļu palīdzību. Pirkuma cenu klients var samaksāt skaidrā naudā, ar avansa bankas pārskaitījumu vai kredītkarti. Maksājuma ar kredītkarti gadījumā, veicot pasūtījumu, iepriekšēja autorizācija tiek veikta bez debeta maksājuma. Summa tiks debetēta piegādes brīdī (daļēju piegāžu gadījumā - proporcionāli daļējai summai un piegādes izmaksām; turpmāku piegāžu gadījumā - proporcionāli daļējai summai un proporcionāli piegādes izmaksām). Ja maksājums tiek veikts skaidrā naudā, piegādātājs uz vietas iekasē papildu maksu EUR 10,00 apmērā.
2.) Klients apņemas samaksāt pirkuma cenu ne vēlāk kā 10 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Pēc šī termiņa beigām klients kavē samaksu.
3.) Klientam ir tiesības veikt ieskaitu tikai tad, ja viņa pretprasības ir likumīgi noteiktas, mūsu atzītas vai balstās uz tām pašām līgumattiecībām. Klients var izmantot ieturējuma tiesības tikai tad, ja viņa pretprasība ir balstīta uz tām pašām līgumattiecībām.
7. § Minimālais apgrozījums / minimālā daudzuma piemaksa vairumtirgotājiem
Lai mūsu vairumtirgotāji varētu izmantot atbilstošas cenu priekšrocības, tiem ir noteikts minimālais apgrozījums vienam pasūtījumam EUR 500,00 (neto). Should this be undercut once, we are entitled to charge a minimum quantity surcharge of EUR 50 plus VAT.
§ 8 Transfer of risk
1.) If the buyer is an entrepreneur, the risk of accidental loss and accidental deterioration of the goods shall pass to the buyer upon handover, in the case of sales shipment upon delivery of the goods to the forwarding agent, carrier or other person or institution designated to carry out the shipment.
2.) Ja pircējs ir patērētājs, pārdotās preces nejaušas nozaudēšanas un nejaušas bojāšanās risks pāriet uz pircēju tikai tad, kad prece ir nodota, pat pārdošanas ar preču nosūtīšanu gadījumā. Ja pircējs kavē preces pieņemšanu, tas tiek uzskatīts par līdzvērtīgu nodošanai.
9. § Garantija
1.) Ja vien turpmāk nav atkāpju, ir spēkā likumā noteiktā garantija.
2.) Ja pircējs ir uzņēmējs, mēs sākotnēji pēc saviem ieskatiem sniedzam garantiju par preces defektiem, veicot remontu vai nomaiņu.
3.) Uzņēmējiem divu nedēļu laikā pēc preces saņemšanas rakstiski jāpaziņo mums par acīmredzamiem defektiem; pretējā gadījumā garantijas prasības celšana ir izslēgta. Lai ievērotu šo termiņu, pietiek ar savlaicīgu nosūtīšanu. Uzņēmējs uzņemas pilnu pierādīšanas pienākumu attiecībā uz visām pretenzijas prasībām, jo īpaši attiecībā uz pašu defektu, defekta atklāšanas laiku un paziņojuma par defektu savlaicīgumu.
4.) Uzņēmējiem garantijas termiņš ir viens gads no preču piegādes. Tas neattiecas uz gadījumiem, ja klients nav savlaicīgi paziņojis mums par acīmredzamiem defektiem (šī noteikuma 2. punkts). Patērētājiem noilguma termiņš ir divi gadi no preču riska nodošanas brīža. Lietotām precēm noilguma termiņš ir viens gads no preču riska nodošanas brīža.
5.) Ja pircējs ir uzņēmējs, par preces kvalitāti uzskata tikai ražotāja sniegto preces aprakstu. Ražotāja publiski paziņojumi, akcijas vai reklāma nav uzskatāmi par līgumā noteiktu preču kvalitātes aprakstu.
6.) Pircējs no mums nesaņem nekādas garantijas juridiskā nozīmē. Tas neietekmē ražotāja garantijas.
§ 10. Atbildības ierobežojumi
1.) Nelielas neuzmanības pienākumu neizpildes gadījumā mūsu atbildība ir ierobežota līdz paredzamajiem, tiešajiem vidējiem zaudējumiem, kas raksturīgi līgumam atbilstoši preču veidam. Tas attiecas arī uz mūsu likumīgo pārstāvju vai pilnvaroto pārstāvju pieļautajiem pienākuma pārkāpumiem, kas radušies maznozīmīgas neuzmanības dēļ. Mēs neesam atbildīgi pret uzņēmējiem par nebūtisku līgumsaistību pārkāpumiem, kas radušies maznozīmīgas neuzmanības dēļ.
2.) Iepriekš minētie atbildības ierobežojumi neattiecas uz klienta prasībām, kas izriet no atbildības par precēm. Turklāt atbildības ierobežojumi neattiecas uz mums piedēvējamiem miesas bojājumiem vai kaitējumu veselībai, klienta dzīvības zaudēšanas vai būtisku līgumsaistību neizpildes gadījumā. Būtiskas līgumsaistības ir abstraktas saistības, kuru izpilde ir būtiska līguma pienācīgai izpildei un uz kuru ievērošanu līgumslēdzēja puse var regulāri paļauties.
11. pants Autortiesības un izmantošanas līgumi
1.) Iegādājoties un/vai pārdodot MEO produktus, klients neiegūst nekādas komerciālas izmantošanas tiesības uz MEO logotipu vai mūsu zīmoliem, kas pārsniedz likumā noteiktās.
2.) Pircējs neiegūst nekādas komerciālas izmantošanas tiesības uz MEO logotipu vai mūsu zīmoliem.) Jo īpaši tas nedod klientam tiesības kopēt, izmantot un/vai likt izmantot mūsu produktu fotogrāfijas un/vai produktu tekstus, kas radīti ar ievērojamām ražošanas un izmaksu izmaksām, pat daļēji. Šim nolūkam mēs piedāvājam atsevišķus izmantošanas līgumus, ko noslēdzam ar atsevišķiem klientiem. Mēs vērsīsimies tiesā pret jebkuru izmantošanas aizlieguma pārkāpumu. Papildus citiem zaudējumiem mēs paturam tiesības, jo īpaši, iekasēt atbilstošu licences maksu par neatļautu izmantošanu.
12. pants Likums par patērētāju strīdu izšķiršanu (VBSG)
1.) Mēs nepiedalāmies strīdu izšķiršanas procedūrās patērētāju šķīrējtiesā.
13. pants Nobeiguma noteikumi
1.) Piemēro Vācijas Federatīvās Republikas tiesību aktus, izņemot ANO Konvenciju par starptautiskajiem preču pirkuma-pārdevuma līgumiem.
2.) Mēs nepiedalāmies strīdu izšķiršanas procedūrās patērētāju šķīrējtiesā.) Ja klients ir komersants, publisko tiesību juridiska persona vai publisko tiesību īpašs fonds, tad visu no šī līguma izrietošo strīdu ekskluzīvā jurisdikcija ir mūsu juridiskā adrese vai Diseldorfa. Tas pats attiecas arī uz gadījumiem, ja klientam nav vispārējās jurisdikcijas Vācijā vai ja viņa dzīvesvieta vai pastāvīgā dzīvesvieta prasības iesniegšanas brīdī nav zināma.
3.) Ja atsevišķi līguma ar klientu noteikumi, tostarp šie Vispārējie noteikumi, ir vai kļūst pilnībā vai daļēji spēkā neesoši, tas neietekmē pārējo noteikumu spēkā esamību. Pilnībā vai daļēji spēkā neesošu noteikumu aizstāj ar noteikumu, kura ekonomiskais efekts ir pēc iespējas tuvāks spēkā neesošā noteikuma ekonomiskajam efektam.
Informācija par līgumu slēgšanu elektroniskajā tirdzniecībā
1. Informācija par līgumu slēgšanu elektroniskajā tirdzniecībā 1. Informācija par līgumu slēgšanu elektroniskajā tirdzniecībā 2. Informācija par līgumu slēgšanu elektroniskajā tirdzniecībā Jūsu līgumpartneris
Jūsu līgumpartneris ir:
MEO Vertriebs GmbH, Lise-Meitner-Str. 9, D-45699 Herten, Vācija, Fakss: 02366 / 500510, E-pasts: [email protected]
2. Līguma noslēgšana elektroniskajos komercdarījumos, līguma valoda
Līguma noslēgšana elektroniskajos komercdarījumos ir pakļauta mūsu iepriekš minētajiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem (skatīt iepriekš).
Līgums tiek noslēgts tikai vācu valodā.
3. Preču būtiskākie raksturlielumi, informācija, maksājums un piegāde
Preču būtiskākie raksturlielumi ir atrodami mūsu interneta veikala attiecīgā produkta aprakstā. Maksājums un piegāde tiek veikta saskaņā ar mūsu Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem (skatīt iepriekš) un mūsu mājaslapā sniegto informāciju klientiem.
4. Līguma teksta uzglabāšana
Ja patērētājs preces pasūta elektroniski, līguma tekstu mēs uzglabājam un pēc pieprasījuma kopā ar šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem nosūtām klientam pa e-pastu.
5. Līguma teksta uzglabāšana Ja patērētājs preces pasūta elektroniski, līguma tekstu mēs uzglabājam un pēc pieprasījuma nosūtām klientam pa e-pastu kopā ar šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiemtehniskās darbības, kas noved pie līguma noslēgšanas, korekcijas iespējas
Klients iesniedz savu piedāvājumu, izmantojot mūsu pasūtījuma veidlapu, saskaņā ar šādu procedūru:
Kad esat atradis vēlamo preci, varat to bez saistībām ievietot iepirkumu grozā, uzspiežot uz tās. Iepirkumu groza saturu var apskatīt jebkurā laikā bez saistībām, noklikšķinot uz iepirkumu groza. Jūs varat arī jebkurā laikā izņemt produktus no iepirkumu groza. Ja vēlaties iegādāties iepirkumu grozā esošos produktus, noklikšķiniet uz pogas "Izrakstīties". Pasūtījums tiek pieņemts saskaņā ar mūsu Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem (skatīt iepriekš).
Pirms pasūtījuma iesniegšanas jebkurā laikā varat vēlreiz pārbaudīt savus ierakstus un labot tos pirms galīgās nosūtīšanas. Nospiežot pirkšanas pogu, jūs pabeidzat pasūtījuma procesu. Procesu var atcelt jebkurā laikā, aizverot pārlūkprogrammas logu.
6. Papildu informācija
Šī informācija nav pilnīga. Papildu informācijas sniegšanas pienākumi pirms līguma noslēgšanas tiek sniegti tieši saistībā ar piedāvāto produktu un kā daļa no pasūtīšanas procesa.
Informācijas sniegšanas pienākums saskaņā ar Rīkojumu par baterijām
Saistībā ar bateriju vai uzlādējamu bateriju pārdošanu vai tādu ierīču piegādi, kurās ir baterijas vai uzlādējamas baterijas, mums kā pārdevējam saskaņā ar Rīkojumu par baterijām (BatterieVO) ir pienākums informēt pircēju par šādiem jautājumiem:
Baterijas nedrīkst izmest kopā ar sadzīves atkritumiem. Jums kā galalietotājam ir juridisks pienākums nodot atpakaļ izlietotās baterijas. Pēc izmantošanas jūs varat baterijas bez maksas nodot atpakaļ tirdzniecības vietā (MEO Vertriebs GmbH, Lise-Meitner-Str. 9, 45699 Herten) vai savā apkārtnē (piemēram, pašvaldības savākšanas punktos). Akumulatorus mums varat nosūtīt arī pa pastu. Baterijas vai uzlādējamas baterijas, kas satur kaitīgas vielas, ir marķētas ar pārsvītrotas atkritumu urnas simbolu. Blakus šim atkritumu urnas simbolam ir norādīts piesārņojošās vielas ķīmiskais nosaukums. Cd" nozīmē kadmiju, "Pb" - svinu un "Hg" - dzīvsudrabu.